مشاعره 194



مشاعره 194

دور شباب رفت ونسود ی  رخی به خاک

واعظ نمازکن که فرورفت آفــــــــــــــتاب

واعظ قزوینی

=

باچنین بختی که من دارم عجب ناید اگر

مادر ازنامهربانی آب درشیرم کنـــــــــد

طالب آملی

=

دور فلک به چشم تو تعلیم سحر د اد

تاچشم بندمردم دوران کند تو را

فروغی بسطامی

=

آنچه زیبا ئی ولطف است وحسن رخ توست

بی تو زیبائی , خود اینهمه زیبا نشود

دکترطلعت بصاری

=

دورکن بوی  ریا ازخودکه تاآزاده وار

مسجد ومیخانه رامحرم شوی چون بوریا

سنائی

=

آنچه من ازدام زلف خوبرویان دیده ام

باورم ناید که درعالم دلی آزاد هست

عاشق اصفهانی

=

تاقبای وصلت آید برتن عشاق راست

بایداول فکر بالاکرد واندامی دگر

محمود آزادپور

=

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند

چنین نماند وچنین نیزهم نخواهد ماند

حافظ

=

دوری راه توصائب زگران باری هاست

بازازخویش بیانداز که منزل باشی

صائب

=

یارب اندردل آن خسروشیرین انداز

که به رحمت گذری برسرفرهاد کند

حافظ

=

گردآوری :  م .الف زائر




نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 00:17 http://masiredorost.blogsky.com

سلام . وبلاگتون رو بازدید کردم
مطالبتون جذاب و زیباست
در ضمن وبلاگتون رو در قسمت پیوندهای وبلاگم ثبت کردم
لطفا وبلاگ بنده رو هم به نام : مسیر درست ثبت کنید و پیوند کنید
خیلیی ممنونم
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد