کتب هزارگوهر- حدیث 790


 مولاعلی ع


790 «ما عَزَّ مَن ذَلَّ جیرانَهُ»

 کسى که همسایگانش را خوار کند
 
ارجمند نگردد

چو همسایه را ساختى خوار و زار
بر آوردى از روزگارش دمار،
 نباشى عزیز و توئى نیز خوار
 ترا باید از کرده خویش عار
=

کتاب هزارگوهر

سیدعطاء الله مجدی

=
گرد آوری : م. الف زائر

نظرات 1 + ارسال نظر
d یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 09:53

با سلام خدمت کلیه سروران خودم، از شما دوستان تقاضا یی داشتم جهت شرکت در یک امر خدا پسندانه من را همراهی کنید . واقعا نمی دونم چطوری بگم اما یکی از هزاران نفری که در ایران زندگی میکنن و نیاز به کمک مالی دارن را بنده به شخصه می شناسم و از شما دوستان و خیرین محترم خواهش میکنم به این دوستمون کمک کنید . این شماره کارت بنام خودم هست که اینجا گذاشتم اما اگه کسی اعتماد نداشت یا به هر دلیلی خواست که با این شخص اشنا بشه با شماره من تماس بگیره تا هماهنگی لازم رو انجام بدم .مرسی ازلطف همگی.



5041721057000946 بانک رسالت بنام منصور شبانکاری شماره تماس 09361743450

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد