مشاعره 222


مشاعره 222

دیده بینا چراغ راه باشد ازچه رو

من به چاه افتاده ام ازدیده بینای خویش 

محمدآگاهی 

=

شب مرادکسی قدروصل یارشناخت

که درفراق  ,  چومن , رنج بی حساب کشید

موج 

=

دیدی ای دل که غم عشق دگرباره چه کرد؟

چون بشد دلبروبایاروفادار چه کرد؟

حافظ

=

دیدی آن دلبرترساکه چه دل هازد وبرد

نهدل ما که دل شهر به یکجا زدوبرد

محمد جوادتربتی

=

دیدی ای ماه که شمع شب تارم نشدی

تانگشتی زغم شمع مزارم  نشدی 

احمد گلچنین معانی

=

یاردردانه که باشد دریکدانه من

برده آرام وقرار ازدل دیوانه من

فانی 

=

نظر ازلطف به من کرد وسراپایم سوخت

آرزو دارم ازآن چشم نگاه دگری 

محمد جواد تربتی 

=

یارگندمگون ماگرمیل کردی نیم جو

هردوعالم پیش چشم مانبودی  یک عدس 

اوحدی مراغه ای

=

سبزو سرخوش به نازمی بالند

سردها باتو , سارها باتو 

قیصرامین پور

=

وعده ها دادی  مراوگوئی اکنون "کی ,کجا"

بیوفا این "کی ,کجا" راازکجا آورده ای ؟

ابوتراب معیری 

=

گردآوری : م.الف زائر



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد