مشاعره 88


مشاعره 88


درکار گلاب  وگل حکم ازلی این بود

کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد

حافظ

=

درکنارنامه اغیاریادم کرده ای

تابدانم بعدازاین قدرفرامش کاریت

کلیم کاشانی

=

تنائیم راباتوقسمت می کنم سهم کمی نیست

گسترده تر ازعالم تنهائی من عالمی نیست

محمدعلی بهمنی

=

تنهابه خواستن نرسد کس به کوی دوست

هرتشنه ای به چشمه حیوان نمی رسد

عبدالعلی نگارنده

=

درکنج قفس چندکنی بال فشانی

بس نیست تورا آنچه زپرواز  کشیدی

صائب تبریزی

=

یاری اندرکس نمی بینیم یاران راچه شد

دوستی کی اخرامد دوستداران راچه شد؟

حافظ

=

درکنج قفس می کشدم حسرت پرواز

بابال وپرسوخته پرواز چه سازم

حسین منزوی

=

محشری ست  این  نه بهاری ست که نرگس ازخاک

خاسته دیده حیران تن عریان دارد

فضولی

=

درکنگره و حدت وبردارحقیقت

غیرارسرشوریده منصور نگنجد

بابافغانی

=

درکوی تو دل گم نکند خانه خودرا

دیوانه شناسد ره دیوانه خودرا

مجمراصفهانی

=

گردآوری : م.الف زائر




نظرات 2 + ارسال نظر
پارسا چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 http://digiroid.mihanblog.com/

با سلام,خواهان تبادل لینک با وبلاگ زیبای شما هستیم,لطفا مارو با عنوان "دانلود بهترین بازی ها و برنامه های اندروید" لینک کنید و اطلاع بدین که لینکتون کنم,موفق باشید

ستاریان جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:58 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام آقای ثابت قدم
کامنت جواب شما به یکی از دوستان رو دیدم و نمی دونید که چقدر خوشحال شدم که بعد از مدتها دوری و بی خبری ردی از شما می دیدم. بر خودم فرض دانستم که خدمت برسم و سلام و عرض ادبی بکنم. امیدوارم همیشه سرزنده و سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد